“Στρίψιμο” με πιστωτική κάρτα!

Το είδαμε και αυτό! Το μάρκετινγκ αναζητά διαρκώς τρόπους για να προσφέρει διαφημιστική προβολή στους χορηγούς που κινούνται μέσω του αθλητισμού και το καθιερωμένο στρίψιμο του νομίσματος που προηγείται των ποδοσφαιρικών αγώνων για την επιλογή σέντρας και περιοχής, δεν διέφυγε της προσοχής του.

Έτσι, στην αναμέτρηση Παρί Σεν Ζερμέν – Άρσεναλ, στην Ινδονησία, στο πλαίσιο του International Champions Cup, εντεταλμένος των διοργανωτών εμφανίστηκε δίπλα στον διαιτητή και τους αρχηγούς Οζίλ και Ραμπιό, κρατώντας μία πιστωτική κάρτα, η οποία χρησιμοποιήθηκε για να αποφασιστεί ποιος θα πάρει τη σέντρα και ποιος θα διαλέξει εστία.


Leave a Reply